ساندویچ کلسیم کراکر با کرم کره بادام زمینی 225 گرم لکسوس LEXUS

9556439882003

8508163

خان و مان

مالزی

176,000 تومان
۱۸ الی ۲۴ خرداد به دست شما میرسد
پاداش با خرید این محصول 1.5% پاداش در کیف پول‌ شما ذخیره میگردد.
بدون رای

مشخصات

مالزی
مانچیز munchy's
2024-10-23
ساندویچ کلسیم کراکر با کرم کره بادام زمینی 225 گرم لکسوس LEXUS
LEXUS the sandwich calcium cracker with peanut butter cream 225g
225+56.26
کره بادام زمینی
آرد گندم، شکر، کره بادام زمینی (بادام زمینی، روغن بادام زمینی، شکر، نمک)، چربی گیاهی (روغن نخل)، مالتودکسترین، پودر آب پنیر، نشاسته، کربنات کلسیم، لاکتوز، عوامل افزایش دهنده {بی کربنات آمونیوم [E503 (ii)]، سدیم بی کربنات [E500 (ii)]، دی سدیم دی فسفات [E450 (i)]}، نمک، پودر شیر، تقویت کننده طعم مجاز، سبزیجات خشک شده، امولسیفایر-لسیتین (E322) کره (چربی شیر) و طعم دهنده ها.
حاوی گندم، شیر، آجیل، بادام زمینی و سویا است.
پاکت پلاستیکی
12 عدد
در جای خشک و خنک نگهداری شود.
مالزي MALAYSIA

اطلاعات بیشتر

یک جعبه لکسوس حاوی ۱۲ بسته کوچکتر است که داخل هر بسته ۲ کراکر قرار دارد

بیسکوئیت لکسوز که محصولی از munchys می باشد؛ ساندویچی است که از طمعهای شکلاتی-پنیری-کره بادام زمینی و سبزیجات تشکیل شده است. این بیسکوئیت در بسته بندی های ۲ تایی و در بسته های بزرگ ۱۲ تایی طراحی شده اند؛ حدود سال ۱۹۹۱ تولید آن در یکی از شهرهای کوچک مالزی آغاز شد که یکی از شعبه های مهم این محصول در شمال آفریقا نیز قرار دارد. این محصول با شعار BITE-ME (منو بخور)تقریباً از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۰وارد بازار ایران شده است.

این کراکر خوشمزه که طعمی تقریباً همانند (بیسکوئیت ترد) دارد، همانند آن شکننده است و به سرعت خرد می شود و با هر سلیقه ای سازگار است و به دلیل سبکی و هضم سریع آن جوابگوی معده های حساس نیز می باشد.
این بیسکوئیت خوش طعم، میان وعده یا عصرانه مناسبی به همراه چای یا نسکافه ای داغ بشمار می رود که برای پذیرایی از مهمانان چه در منازل و چه در محیط های کاری بسیار عالی می باشد، که در بسته بندی هایی با رنگهایی زیبا قرار گرفته است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
این کراکر شکلاتی شامل ۶۰ درصد بیسکوئیت و ۴۰ درصد کرم میباشد. که بیسکوئیت آن از موادی مانند: روغن گیاهی- شکر-کره- شیر خشک- نمک- نشاسته- پنیر- لیستین سویا تشکیل شده است.
مواد تشکیل دهنده کرم لکسوز نیز شامل: روغن گیاهی- (روغن نخل)- شکر- شیر خشک –پودر شکلات- نمک – لیستین سویا– پودر شکلات – نمک – پودر وانیل- می باشد.

 

نظرات

ثبت نظر شما

لطفا جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

ورود به سایت

محصولات مرتبط

سایر محصولات مانچیز munchy's

لیست کامل