● توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای مدرن و مان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای مدرن و مان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ارتباطات الکترونیکی
● هنگامی که شما از سرویسها و خدمات مدر و مان استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به مدرن و مان ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که مدرن و مان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
● آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در سفارش خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی، مورد تایید فروشگاه است و تمام مکاتبات و پاسخهای این مجموعه از طریق آنها صورت میگیرد.
تعریف مشتری یا کاربر
● مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مرکز خرید اینترنتی مدرن و مان اقدام نماید.
حریم خصوصی
● مدرن و مان با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای مدرن و مان قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مدرن و مان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
● مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و مدرن و مان تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
● مرکز خرید اینترنتی مدرن و مان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
● فروشگاه اینترنتی مدرن و مان متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی مدرن و مان ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
● همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی مدرن و مان ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی مدرن و مان جزئی از اموال مدرن و مان محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مدرن و مان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی مدرن و مان محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
● روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش ها از روز شنبه تا پایان روز سه شنبه، روز بعد ثبت سفارش ارسال می گردد و سفارشات روزهای چهارشنبه الی جمعه هر هفته، روز شنبه به پست تحویل داده می شود.
● فروشگاه اینترنتی مدرن و مان به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد ولیکن از ساعت 10:00 صبح الی 14:00 و 17:30 الی 23:00 روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری از شماره واتس اپ پشتیبانی میباشد.
● کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت مدرن و مان به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی مدرن و مان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی مدرن و مان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق ابطال کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی مدرن و مان محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
● فروشگاه اینترنتی مدرن و مان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی مدرن و مان محفوظ است.
● هنگام خرید از یک کالا در مدرن و مان شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید.
● خریدهای تعدادی، پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهند شد.
● چناچه خرید شما تعدادی مشابه از یک کالا باشد، (بنابه محدودیت پستی) سفارش شما در چند مرحله ارسال خواهد شد.
● بنا به محدودیت پستی در خصوص وزن هر بسته، محصولات به ازای هر 4 کیلو در یک مرسوله بسته بندی میشود.
● پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، کاربر قادر به حذف و تغییر سفارش نیست.
رهگیری سفارش
● به علت دو مسیره بودن روش ارسال، مرسوله پس از سپری کردن مسیر اول و تحویل به پست، کد رهگیری پس از 4 روز کاری برای مشتری پیامک میگردد. اما در نهایت سفارش شما در تاریخ تعیین شده هنگام خرید، یعنی همان 6 الی 10 روز کاری و برای کالاهای سفارشی در کمتر از 29 روز به دست شما خواهد رسید.
لطفا به تصویر پایین توجه کنید. (مثال)
هزینه ارسال
● هزینه ارسال اخذ شده از مشتری برابر با هزینه خالص پرداختی به اداره پست نمی باشد.
● هزینه تمام شده برای این مجموعه شامل : دو مورد هزینه ارسال و پست، کارتن، بسته بندی و هزینه های جانبی میباشد.
● ارسال کالا از این مجموعه به صورت دو مسیره انجام میگردد که مشتری در صورت رهگیری کد پستی و مشاهده هزینه پرداختی به پست، فقط امکان مشاهده هزینه مسیر دوم را دارد.
آسیب دیدگی یا مغایرت کالا با سایت
● ارسال با پست سفارشی:
سفارش هایی که توسط اداره پست ارسال می شوند دارای بیمه پایه شرکت پست می باشند که در صورت بروز مشکل و نقص کالا در هنگام حمل و نقل، پرداخت خسارت بر عهده شرکت ملی پست می باشد که خریدار باید در هنگام تحویل در حضور مامور پست، بسته خود را باز نموده و در صورت آسیب دیدگی و یا کسری محصول از دریافت کالا خودداری کند و سپس پیگیری های لازم باید توسط خریدار از شرکت پست، جهت دریافت خسارت انجام شود.
● وجود مغایرت، باید حداکثر 48 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
● اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه باشد و از آن استفاده نشده باشد.
● ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
● در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
● اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند (شکستگی-خط و خش) شامل این سرویس نمی باشد.
بازگشت کالا و استرداد وجه
● آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای مدرن و مان بوده است و مدرن و مان در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. در صورتیکه مشتری محترم به هر دلیلی خواستار بازگشت کالا باشد، پس از رسید کالا توسط فروشگاه، اصل مبلغ خرید بدون هزینه حمل (هزینه حمل پرداختی در ابتدای سفارش، صرفنظر از مبلغ هزینه پستی که در وب سایت پست قابل مشاهده است) به شماره کارت بانکی خود مشتری واریز می گردد.
● کالاهایی که در وضعیت تخفیف قرار دارند و جزء گروه کالاهایی هستند که تاریخ انقضاء دارند، این نوع کالا ها بعلت فوت زمان فروش مجدد برای فروشگاه، مشمول شرایط برگشت نیستند.
● مبلغ قابل استرداد پس از رسید کالا و تائید فروشگاه ظرف مدت ده 10 روز به مشتری مسترد می گردد.
دیگر قوانین
● بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری در مندرجات فاکتور وجود ندارد.
● قبل از خرید، کاربر میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کند.
● اگر کاربر برای شخص دیگری خرید کند و اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کند، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
● امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.
● این مجموعه سرویس فروش به صورت پرداخت درب منزل ندارد.